Case study

#CEOforOneMonth, czyli jak kreatywnie zatrudniać młode pokolenie? Na przykładzie The Adecco Group

Chociaż globalny program CEO for One Month prowadzony przez The Adecco Group funkcjonuje na rynku od 2014 r., niezmiennie przyciąga uwagę tysięcy osób. Co sprawia, że kandydaci nie tracą zainteresowania tą rekrutacją, a także w jaki sposób jest prowadzona, że osoby zaangażowane i odpowiedzialne za ten projekt od kilku lat co roku traktują go jako ciekawe wyzwanie?

We wszystkich dotychczasowych edycjach realizowanych w blisko 50 krajach świata w programie CEO for One Month wzięło udział niemal milion młodych osób. Wszyscy uczestnicy stali się jednocześnie ambasadorami programu i Grupy Adecco. W tym roku przygotowujemy się do ósmej edycji i nadal n...

Wykup dostęp do treści PREMIUM
Podobał Ci się artykuł? Wykup dostęp i czytaj dalej.
Może Ciebie również zainteresować
HR Angel App
Już dostępna do pobrania
Przekonaj się już dziś, jak HR Angel może wesprzeć Twoją organizację w zarządzaniu wellbeing. Dzięki nam kompleksowo zadbasz o kondycję psychiczną pracowników i dobrostan w Twojej firmie.