Case study

Jak efektywnie zbudować społeczność ambasadorów wśród pracowników? CCC „od podeszwy”.

Jednym z kluczowych zadań w przypadku dużych firm jest odpowiednie zarządzanie ich strukturą: międzynarodowym środowiskiem pracy, siecią sprzedaży i do tego niezwykle szerokim przekrojem stanowisk w organizacji. Każde z tych stanowisk to człowiek, który ma potrzeby, przemyślenia i określony stosunek do wykonywanej pracy. Dodatkowo, kiedy tych pracowników jest (jak w przypadku CCC) ponad 15 tys., łatwo o podejście statystyczne, nie praktyczne. Co jest więc największym wyzwaniem pracodawcy w relacji z pracownikami, które pozwala osiągać tak pożądane zrozumienie i lojalność? Najprościej ująć to w dwóch aspektach: po pierwsze, wspólne wartości, po drugie, związanie (inaczej wiara i przekonanie) z produktem.

Każda firma, niezależnie od tego, jakie produkty czy usługi oferuje, powinna nieustannie dbać o to, żeby jej pracownicy wiedzieli, co i dlaczego generuje zysk ich organizacji, a w konsekwencji współtworzyli jej wartość, mając realny wpływ na biznes. Jak to osiągnąć?

  1. Po pierwsze: wied...

Wykup dostęp do treści PREMIUM
Podobał Ci się artykuł? Wykup dostęp i czytaj dalej.
Może Ciebie również zainteresować
HR Angel App
Już dostępna do pobrania
Przekonaj się już dziś, jak HR Angel może wesprzeć Twoją organizację w zarządzaniu wellbeing. Dzięki nam kompleksowo zadbasz o kondycję psychiczną pracowników i dobrostan w Twojej firmie.