Employer Branding

Jak przygotować się do rozmowy z zarządem na temat budżetu na działania employer brandingowe?

Rozmowy o budżecie nie muszą być ani trudne, ani stresujące. Wystarczy mieć pewną strukturę i się odpowiednio przygotować. Przygotowując się do spotkania, najważniejszym pytaniem, na które musisz znać odpowiedź, jest „dlaczego chcesz pozyskać budżet?” oraz „na co?”. Odpowiedź powinna być połączona ze wspomnianą wcześniej potrzebą biznesową. Jak łatwo zauważyć, tak zdefiniowane pomysły zawierają w sobie nie tylko odpowiedź na to, co i dlaczego chcesz zrobić, ale również jaki efekt potencjalnie uzyskasz dla organizacji. To zazwyczaj budzi ciekawość odbiorcy, otwiera przestrzeń do dalszych rozmów o działaniach employer brandingowych i budżecie.

Na jakie pytania lub obiekcje ze strony zarządu warto się przygotować?

Każde „dlaczego?” może rodzić kolejne pytania. Jeśli mówisz o niskim zaangażowaniu pracowników, Twój klient może zapytać, ile w takim razie wynosi ten wskaźnik obecnie i jaki byłby „idealny”. Czy firma jest ...

Wykup dostęp do treści PREMIUM
Podobał Ci się artykuł? Wykup dostęp i czytaj dalej.
Może Ciebie również zainteresować
HR Angel App
Już dostępna do pobrania
Przekonaj się już dziś, jak HR Angel może wesprzeć Twoją organizację w zarządzaniu wellbeing. Dzięki nam kompleksowo zadbasz o kondycję psychiczną pracowników i dobrostan w Twojej firmie.