Employer Branding
🔥 Popularne teraz

Jak rozmawiać z zarządem o budżecie na employer branding? Praktyczne wskazówki dla działów HR.

Po pierwsze, z perspektywy zarządu i osób decyzyjnych, działania EB nie są najważniejsze. Są obarczone stosunkowo niskim ryzykiem, niepewnym zwrotem z inwestycji i wpadają zazwyczaj na półkę pomiędzy HR, a marketingiem. Klienci nie skupiają na nich swojej uwagi, nie zawsze wiedzą, po co na takie działania wydawać pieniądze. Po drugie, pozycja EB-owców i HR-owców w wielu organizacjach jest niska. Nie zawsze EB i HR ma reprezentację w zarządzie, czy regularnie jest na takie spotkania zapraszana.

Według danych Edelman Trust Barometer pochodzących z siedmiu krajów od ponad 7 tys. respondentów, HR cieszy się najmniejszym poziomem zaufaniem i wiarą w prawdomówność w zestawieniu z CEO, menedżerami, kadrą wyższego szczebla i współpracownikami, uzyskując w badaniu jedynie 21 pkt (za...

Wykup dostęp do treści PREMIUM
Podobał Ci się artykuł? Wykup dostęp i czytaj dalej.
Może Ciebie również zainteresować
HR Angel App
Już dostępna do pobrania
Przekonaj się już dziś, jak HR Angel może wesprzeć Twoją organizację w zarządzaniu wellbeing. Dzięki nam kompleksowo zadbasz o kondycję psychiczną pracowników i dobrostan w Twojej firmie.