Case study
🔥 Popularne teraz

Kampania rekrutacyjna McDonald’s. Nowe wyzwania stawiane przez rynek pracy

Potrzeby rekrutacyjne McDonald’s w Polsce to efekt wspomnianego już rozwoju sieci, ale również charakterystycznej dla branży wysokiej rotacji. Dodatkowym utrudnieniem jest fakt, że w przypadku McDonald’s w Polsce nie mówimy o jednym pracodawcy, a ok. 70 - wynika to z faktu, że tylko część restauracji pod szyldem Złotych Łuków to restauracje własne korporacji - większość to restauracje prowadzone przez niezależnych przedsiębiorców - wszelkie działania w ramach realizacji strategii EB muszą uwzględniać potrzeby każdego z nich. Żeby nie było zbyt łatwo, mówimy o ponad 420 restauracjach w skali całego kraju ulokowanych w bardzo różniących się między sobą regionach Polski - zarówno duże miasta, jak i lokalizacje na tzw. MOP-ach, na wschodzie, na zachodzie, północy i południu kraju, w miejscowościach turystycznych i przygranicznych - istny koktajl warunków wpływających na zatrudnienie.

Zanim wyszliśmy „w świat”...


…stanęliśmy przed lustrem. Biorąc pod uwagę uwarunkowania, wiedzieliśmy, że nie chcemy zrobić szybkiej, ad hocowej kampanii. Postanowiliśmy przyjrzeć się temu, jak wyglądamy jako pracodawca, jak widzą nas nasi pracownicy, a jak postrzega otoczenie.

    ...

Wykup dostęp do treści PREMIUM
Podobał Ci się artykuł? Wykup dostęp i czytaj dalej.
Może Ciebie również zainteresować
HR Angel App
Już dostępna do pobrania
Przekonaj się już dziś, jak HR Angel może wesprzeć Twoją organizację w zarządzaniu wellbeing. Dzięki nam kompleksowo zadbasz o kondycję psychiczną pracowników i dobrostan w Twojej firmie.