Case study

„Pasujesz do nas!”, czyli jak zorganizować kampanię EB 45+ Case study mBank

Gdy większość pracodawców koncentruje się na rekrutacji millenialsów, mBank stawia na przedstawicieli pokolenia X i baby boomers. Są pracownikami lojalnymi i umieją zarządzać emocjami. Dzięki nim zespół call center staje się różnorodny, a w rezultacie bardziej twórczy i efektywny.

Każdego dnia mBank udowodnia, że jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Oferuje też profesjonalizm, bezpieczeństwo transakcji i najwyższą jakość obsługi. Swój wkład ma w to dział Contact Center (CC). Jego pracownicy zajmują się wsparciem użytkowników coraz bardziej z...

Wykup dostęp do treści PREMIUM
Podobał Ci się artykuł? Wykup dostęp i czytaj dalej.
Może Ciebie również zainteresować
HR Angel App
Już dostępna do pobrania
Przekonaj się już dziś, jak HR Angel może wesprzeć Twoją organizację w zarządzaniu wellbeing. Dzięki nam kompleksowo zadbasz o kondycję psychiczną pracowników i dobrostan w Twojej firmie.