Case study
🔥 Popularne teraz

„BĄDŹ SOBĄ Z NAMI”- kampania rekrutacyjna angażująca pracowników Case study Green Caffè Nero

Kilka ostatnich lat to czas bardzo wielu wyzwań, zmian i adaptowania się zespołów oraz organizacji do ciągle zmieniającej się rzeczywistości. Branża gastronomiczna była, jest i przez najbliższe lata będzie jedną z najdotkliwiej doświadczonych przez czynniki zewnętrzne. Zaczęło się od pandemii, która przyniosła lockdown i obostrzenia, a chwilę potem wybuchła wojna w Ukrainie i przyszło nam się zmierzyć z inflacją, jakiej nie widzieliśmy w Polsce od ponad 20 lat. To wszystko sprawia, że jeszcze ważniejsza niż kiedykolwiek stała się potrzeba ciągłego dbania o zespoły, pielęgnowania relacji, budowania bezpieczeństwa, kultury feedbacku oraz stabilności, aby móc zatrzymać ludzi i dalej ich rozwijać. Umiejętność szybkiego biznesowego adaptowania się do nowych realiów, posiadanie szerokiej gamy narzędzi i kompetencji miękkich są kluczowe i decydujące o tym, kto i jak przetrwa ten czas.

CAŁA NADZIEJA W KAWIE

To hasło towarzyszy nam przez całą, 20-letnią już, historię firmy. Wyśmienita kawa, świeże jedzenie, lokalizacje i design kawiarni to bardzo dużo elementów, które wyróżniają Green Caffè Nero, ale nie wszystkie. Cała nadzieja w kawie. Cała nadzieja w ludziach, ...

Wykup dostęp do treści PREMIUM
Podobał Ci się artykuł? Wykup dostęp i czytaj dalej.
Może Ciebie również zainteresować
HR Angel App
Już dostępna do pobrania
Przekonaj się już dziś, jak HR Angel może wesprzeć Twoją organizację w zarządzaniu wellbeing. Dzięki nam kompleksowo zadbasz o kondycję psychiczną pracowników i dobrostan w Twojej firmie.