Case study

Lepiej widoczni – widocznie lepsi. Case study KGHM Polska Miedź S.A.

Agnieszka Ryżewska, kierownik Wydziału HR Business Partnerów KGHM Polska Miedź S.A. zainicjowała wdrożenie programu employee advocacy jako sposobu na wspieranie pracowników w efektywnym funkcjonowaniu w social mediach. Projekt ten uzyskał nazwę #KGHMLovers – czyli miłośnicy KGHM. I tak w październiku 2020 roku wystartowaliśmy z pilotażowym programem Employee Advocacy #KGHMLovers.

Wdrożenie projektu. założenia i cele

Wiedzieliśmy, że aby efektywnie wdrożyć projekt, potrzebujemy specjalistów z zewnątrz. Do współpracy zaprosiliśmy więc Grupę Yak i rozpoczęliśmy projekt od stworzenia koncepcji – czyli określiliśmy główne cele i założenia projektu, dopasowa...

Wykup dostęp do treści PREMIUM
Podobał Ci się artykuł? Wykup dostęp i czytaj dalej.
Może Ciebie również zainteresować
HR Angel App
Już dostępna do pobrania
Przekonaj się już dziś, jak HR Angel może wesprzeć Twoją organizację w zarządzaniu wellbeing. Dzięki nam kompleksowo zadbasz o kondycję psychiczną pracowników i dobrostan w Twojej firmie.