Employer Branding

Podcasty w służbie employer brandingu. Rzecz o podcastach „Między Innymi” Capgemini

Różnorodność jest wpisana w DNA naszej firmy i dlatego też stała się osią kampanii employerbrandingowej zatytułowanej „Między Innymi”. Podstawą kampanii Kampania stały się sondy prowadzone wśród pracowników, które dotyczyły społecznych mitów i stereotypów. Na podstawie wyników sondażu społecznego zbudowano następnie zestaw pytań, które zadano pracownikom. Były to pytania dotyczące stereotypów, ról społecznych i zawodowych, jak również wieku, różnic międzykulturowych czy też realiów przyszłości, na które pracownicy odpowiedzieli przed kamerami, nie znając wcześniej zagadnień ani scenariusza. Na bazie tych odpowiedzi powstał początkowo miniserial, którego celem było zdemaskowanie kilku stereotypów, które są częścią życia społecznego i zawodowego.

 

W trakcie projektowania całej kampanii rozważaliśmy nad treściami przekazu, jaki chcemy zakomunikować, ale też nad różnymi formami dotarcia do potencjalnych kandydatów. Po miniserialu ciągle brakowało nam jeszcze elementu, poprzez który moglibyśmy opowiedzieć historie z perspektywy r...

Wykup dostęp do treści PREMIUM
Podobał Ci się artykuł? Wykup dostęp i czytaj dalej.
Może Ciebie również zainteresować
HR Angel App
Już dostępna do pobrania
Przekonaj się już dziś, jak HR Angel może wesprzeć Twoją organizację w zarządzaniu wellbeing. Dzięki nam kompleksowo zadbasz o kondycję psychiczną pracowników i dobrostan w Twojej firmie.